Sprawozdanie z przebiegu i wyników konsultacji projektu Programu współpracy gminy Nowe z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2013.
1. Konsultacje prowadzone były w oparciu o przepisy ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r., Nr 234, poz. 1536 z późniejszymi zmianami) oraz postanowienia uchwały nr IV/20/2010 Rady Miejskiej w Nowem z dnia 29 grudnia 2010 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania projektów prawa miejscowego. 2. Konsultacje projektu Programu współpracy gminy Nowe z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2012 rozpoczęto w dniu 12 października 2012 od zamieszczenia ogłoszenia Burmistrza Nowego w przedmiotowej sprawie. Wysłano także listowne zaproszenia wraz z projektem do zainteresowanych stowarzyszeń, grup inicjatywnych, fundacji i innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego na spotkanie w dniu 19 października 2012 roku. Projekt współpracy zamieszczony został na stronach internetowych BIP Gminy Nowe oraz www.gminanowe.pl 3. W dniu 19 października 2012 roku w Urzędzie Gminy Nowe doszło do spotkania Burmistrza Nowego z przedstawicielami organizacji pozarządowych, podczas którego przedstawiony został projekt współpracy oraz wysłuchane zostały propozycje zmian. W spotkaniu uczestniczyło ośmiu przedstawicieli z pięciu organizacji. 4. W czasie trwania konsultacji jedna organizacja złożyła propozycję uzupełnienia do przedstawionego projektu. Uzupełnienie to zostało przekazane Burmistrzowi Nowego do zaopiniowania. Zestawienie wszystkich uzupełnień wraz z uzasadnieniem ich przyjęcia bądź odrzucenia zawiera załącznik do niniejszego sprawozdania. Zbigniew Lorkowski Zastępca Burmistrza Nowego