Nowe, dnia 27 sierpnia 2021r.
Nasz znak: IKS.271.121.2021.AG(PP)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Urząd Gminy w Nowem, zwraca się z zapytaniem ofertowym na wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnej zgody administracyjnej (zgłoszenia/ pozwolenia na budowę) dla inwestycji „Budowa ul. Akacjowej w Nowem”; „Budowa ul. Długie Ogrody w Nowem”; „Przebudowa chodnika na ul. Komierowskiego w Nowem” – II postępowanie.
W niniejszym postępowaniu, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000,00zł nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych ( t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn.zm., nazywana dalej ustawą pzp lub PZP). Podstawę wyłączenia stosowania ustawy stanowi jej art.2 ust.1 pkt.1.
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Nowe, Plac Św. Rocha 5, 86 – 170 Nowe,
tel. 052 33 37 210, fax. 052 33 28 466.
W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi: Magdalena Cichowicz,
tel. 52 33 37 250, e-mail: zamowienia@gminanowe.pl.
2. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
· koncepcji projektowej dla inwestycji „Budowa ul. Akacjowej w Nowem”; „Budowa ul. Długie Ogrody w Nowem” oraz „Przebudowa chodnika na ul. Komierowskiego w Nowem”
· dokumentacji techniczno – budowlanej wraz z uzgodnieniami dla inwestycji „Budowa ul. Akacjowej w Nowem”; „Budowa ul. Długie Ogrody w Nowem” oraz „Przebudowa chodnika na ul. Komierowskiego w Nowem”
· przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego,
· zinwentaryzowanie i opracowanie nowej stałej organizacji ruchu łącznie z uzyskaniem zatwierdzenia,
· uzyskanie niezbędnej zgody administracyjnej (zgłoszenia/prawomocnej decyzji pozwolenie na budowę).
2) Zamówienie zostaje podzielone na części, zgodnie z poniższym:
CZĘŚĆ I - wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnej zgody administracyjnej (zgłoszenia/ pozwolenia na budowę) dla inwestycji „Budowa ul. Akacjowej w Nowem”;
CZĘŚĆ II - wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnej zgody administracyjnej (zgłoszenia/ pozwolenia na budowę) dla inwestycji „Budowa ul. Długie Ogrody w Nowem”;
CZĘŚĆ III - wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnej zgody administracyjnej (zgłoszenia/ pozwolenia na budowę) dla inwestycji „Przebudowa chodnika na ul. Komierowskiego w Nowem”.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia.
3) W dokumentacji projektowej należy uwzględnić:
· Zadanie nr 1 – Budowę ulicy Akacjowej w Nowem polegającej na budowie pieszojezdni z kostki brukowej typu behaton z krawężnikami najazdowymi o łącznej długości około 205 mb wraz z wjazdami i dojściami do istniejących lub będących w trakcie budowy posesji z kostki betonowej prostokątnej. W projekcie należy również uwzględnić chodnik z kostki betonowej o długości około 35 mb oraz schody terenowe wraz z chodnikiem i poręczami. Należy również opracować projekt organizacji ruchu z uwzględnieniem oznakowania i elementów BRD a także opracować projekt na odwodnienie powierzchni utwardzonych.
· Zadanie nr 2 –Budowę ulicy Długie Ogrody polegającej na budowie pieszojezdni z kostki brukowej typu behaton z krawężnikami najazdowymi o łącznej długości około 170 mb wraz z wjazdami i dojściami do istniejących lub będących w trakcie budowy posesji z kostki betonowej prostokątnej. Należy zaprojektować chodnik z kostki betonowej o długości około 50 mb. W zakres prac wchodzi również opracowanie projektu organizacji ruchu z uwzględnieniem oznakowania i elementów Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz opracowanie projektu na odwodnienie powierzchni utwardzonych.
· Zadanie nr 3 – Przebudowę chodnika przy ulicy Komierowskiego polegającą na przebudowie chodnika z kostki betonowej o długości 200 – 220 mb. Zaprojektować należy przejazdy przez istniejące wjazdy i drogi, znajdujące się na trasie projektowanego chodnika. Przy projektowaniu chodnika należy wziąć pod uwagę czynnik ekonomiczny w zakresie ustalania przebiegu chodnika (chodnik na półce z gruntu poza linią drzew, czy chodnik pomiędzy ulica a linią drzew, co wiązać się będzie z odcinkową przebudową i przesunięciem pasa drogi). Należy opracować projekt organizacji ruchu z uwzględnieniem oznakowania i elementów BRD.
W zakresie wszystkich ulic należy uwzględnić wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego oraz demontaż istniejących i montaż nowych elementów Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną stała organizacją ruchu.
3) Zakres dokumentacji objętej zamówieniem:
a) opracowanie mapy do celów projektowych;
b) uzyskanie wszelkich uzgodnień i pozwoleń związanych ze specyfikacją przedmiotu zamówienia;
c) sporządzenie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (jeśli będzie wymagany);
d) wykonanie koncepcji projektowej – 2 egz.;
e) opracowanie projektu budowlanego (branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej), m. in. opis techniczny, plan zagospodarowania terenu, przekroje poprzeczne, profile podłużne – 5 egz.;
f) opracowanie dokumentacji wykonawczej dla każdej z branż – 2 egz.;
h) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – 2 egz.;
i) sporządzenie przedmiarów z uwzględnieniem robót towarzyszących; przedmiary na roboty drogowe należy sporządzić z podziałem oddzielnie na jezdnie i na pozostałe pasy do linii rozgraniczającej (chodniki, wjazdy, zieleń) – 2 egz.;
j) sporządzenie kosztorysów inwestorskich na podstawie opracowanych przedmiarów (Wykonawca zobowiązany jest do dwukrotnej aktualizacji kosztorysów w okresie obowiązywania rękojmi) – 2 egz.;
k) sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu dla każdej ulicy z osobna – 2 egz.;
ł) wykonanie projektu wykonawczego zagospodarowania zielenią i gospodarki drzewostanem zawierający m.in. inwentaryzację drzew i krzewów do usunięcia, projekt planu nasadzeń zastępczych, rozumianych jako posadzenie drzew lub krzewów, w liczbie nie mniejszej niż liczba usuwanych drzew lub o powierzchni nie mniejszej niż powierzchnia usuwanych krzewów, stanowiących kompensację przyrodniczą za usuwane drzewa i krzewy w rozumieniu art. 3 pkt 8 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. – Prawo ochrony środowiska (DzU. 2020r., poz.1219) lub wykonać projekt planu przesadzenia drzew lub krzewów, jeżeli takie będzie rozwiązanie (na rosnące w kolizji z projektowanym zagospodarowaniem pasa drogowego) w formie projektu zagospodarowania terenu i informacji o liczbie, gatunku lub odmianie drzew lub krzewów planowanych do przesadzenia – 2 egz.;
m) złożenie kompletnego wniosku o uzyskanie niezbędnej zgody administracyjnej (zgłoszenia/ prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę);
n) utrwalenie kompletnej dokumentacji w formie elektronicznej edytowalnej .doc/docx., pdf., natomiast kosztorysy i przedmiary w wersji pdf oraz w wersji edytowalnej np. .ath – zapis na dysku CD/DVD lub pendrive.
4) Wszystkie opracowania Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z potrzebami Zamawiającego oraz przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej oraz przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań racjonalizujących koszty budowy i eksploatacji obiektu, w szczególności zgodnie z:
· Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. 2013r., poz.1129).
· Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz.U. z 8 czerwca 2004r. Nr 130, poz.1389).
· Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. 2021r., poz.1129).
· Wszelkimi niezbędnymi przepisami z zakresu Prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, obowiązującymi standardami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
5) Na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej Zamawiający przeprowadzi postpowanie zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych na wykonanie robót budowlanych.
6) Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość majątkowych praw autorskich do dokumentacji, o której mowa powyżej, na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2021r., poz. 1062 z późn. zm.), w tym także prawo do zezwolenia na wykonywanie zależnych praw autorskich z chwilą zapłaty wynagrodzenia za przedmiot zamówienia.
7) Wizja lokalna – zaleca się, aby każdy Wykonawca dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usługi będącej przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
8) Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego udzielania pisemnych odpowiedzi i wyjaśnień na zapytania złożone do zamówienia publicznego ogłoszonego na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia, a także do współpracy w trakcie realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie niniejszej dokumentacji.
9) Zamawiający bezwzględnie wymaga ścisłej tożsamości wersji papierowej dokumentacji z wersją elektroniczną. Oznacza to w szczególności, że projekt budowlany w wersji elektronicznej nieedytowalnej musi zawierać pieczęcie organu administracji architektoniczno-budowlanej.
10) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
· 71320000-7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania;
· 71220000-6 – usługi projektowania architektonicznego;
· 71242000-6 – przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów.
3. Warunki udziału w postępowaniu i sposób potwierdzania ich spełniania
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postepowaniu:
a) dysponują odpowiednią zdolnością techniczna lub zawodową:
Dla I części zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie co najmniej 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej 8 000,00zł netto polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnej zgody administracyjnej (zgłoszenia/ pozwolenia na budowę) dla inwestycji budowlanych.
W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wyżej wymieniony wykaz stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Dla II części zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie co najmniej 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej 7 000,00zł netto polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnej zgody administracyjnej (zgłoszenia/ pozwolenia na budowę) dla inwestycji budowlanych.
W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wyżej wymieniony wykaz stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Dla III części zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie co najmniej 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej 6 000,00zł netto polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnej zgody administracyjnej (zgłoszenia/ pozwolenia na budowę) dla inwestycji budowlanych.
W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wyżej wymieniony wykaz stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
b) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Dla I, II, III części zamówienia
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postepowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż
50 000,00 zł.
4. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający umieści na stronie www.bip.gminanowe.pl w zakładce „Zamówienia publiczne a Zapytania ofertowe o wartości mniejszej niż 130.000zł”. Prosimy zatem o bieżące śledzenie w/w strony internetowej.
5. Odrzucenie oferty
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
2) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
4) Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu;
5) Wykonawca nie dostarczył wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. Unieważnienie postępowania
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny, w szczególności gdy wartość najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką przeznaczono na realizację zamówienia.
7. Sposób przygotowania oferty
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny na komputerze, maszynie do pisania lub pismem odręcznym. Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. W przypadku składania oferty przez przedstawiciela Wykonawcy, do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
3. Do oferty Wykonawca składa dokument potwierdzający spełnienia warunku udziału w postepowaniu - dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł oraz Wykaz usług, stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
4. Cena ofertowa musi uwzględniać maksymalny koszt realizacji zadania.
5. Cena oferty podana w formularzu ofertowym musi być wyrażona w złotych polskich.
6. Cena winna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (tj. z dokładnością do 1 grosza), przy czym Zamawiający przypomina, że obowiązujące matematyczne zasady zaokrąglania są następujące:
a) w sytuacji, kiedy na trzecim miejscu po przecinku jest cyfra „5” lub wyższa, wówczas wartość ulega zaokrągleniu „w górę” (to znaczy, że: np. wartość 0,155 musi zostać zaokrąglona do 0,16),
b) w sytuacji, kiedy na trzecim miejscu po przecinku jest cyfra „4” lub niższa, wówczas wartość ulega zaokrągleniu „w dół” (to znaczy, że: np. wartość 0,154 musi zostać zaokrąglona do 0,15).
Wykonawcy przy dokonywaniu wszelkich obliczeń muszą przestrzegać powyższych zasad zaokrąglania. W razie pomyłki w tym zakresie Zamawiający dokona poprawek zgodnie z wyżej przedstawionymi zasadami.
7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
8. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
8. Miejsce, termin i sposób składania ofert
1) ofertę należy złożyć w formie pisemnej (na załączonym formularzu, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) do dnia 8 września 2021r. do godziny 10:00 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Nowe pok. nr 5, Plac Św. Rocha 5 86-170 Nowe (w związku z ograniczeniem funkcjonowania Urzędu Gminy w Nowem w celu złożenia oferty prosimy o wcześniejszy kontakt pod numerem telefonu: 52 33 37 210 lub 52 33 37 250);
2) składając ofertę pisemnie prosimy ją zaadresować na adres Zamawiającego i opatrzyć informacją: Oferta na ….(wpisać odpowiednią część zamówienia) pn.:”Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnej zgody administracyjnej (zgłoszenia/ pozwolenia na budowę) dla inwestycji „Budowa ul. Akacjowej w Nowem”; „Budowa ul. Długie Ogrody w Nowem”; „Przebudowa chodnika na ul. Komierowskiego w Nowem – II postępowanie” (nazwę inwestycji wpisać adekwatnie do wybranej części zamówienia, której dotyczy składana oferta).
9. Sposób oceny ofert i wybór najkorzystniejszej oferty
1) kryterium decydującym o wyborze oferty jest cena (100%);
2) za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów;
3) sposób obliczania kryterium - według wzoru:
najniższa cena z rozpatrywanych ofert
Ilość punktów = ----------------------------------------------------- x 100%
cena badanej oferty
4) Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów
10. Umowa i termin realizacji zamówienia
1) Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;
2) Wykonawca który złoży najkorzystniejszą ofertę będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie do 5 dni od dnia przesłania informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej;
3) Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w terminach:
a) wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej do 17.01.2022r.;
b) uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót, na które nie wniesiono sprzeciwu do 31.03.2022r.
11. Obowiązek informacyjny w zakresie przetwarzania danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nowe z siedzibą mieszczącą się pod adresem: Plac Św. Rocha 5 86-170 Nowe tel. 52 33 37 210.– reprezentowany przez Burmistrza Nowego, zwanego dalej „Administratorem”.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000,00zł, zwanego dalej „zamówieniem”.
4) Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – jako niezbędne do wykonania umowy, której jest Pani/Pan stroną lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.
Otrzymują:
1. www.bip.gminanowe.pl,
2. a/a.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy;
2. Załącznik nr 2 - Wykaz usług;
3. Załącznik nr 3 - Wzór umowy.