Nowe, dnia 22 listopada 2019r.
Nasz znak: IKS.271.15.2019.MP
INFORMACJA
O UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
na zadanie pn.:
„Wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg i ulic Gminy Nowe w okresie od dnia 1.12.2019r. do 31.03.2020r. oraz od dnia 1.12.2020r. do 31.03.2021r.”.
Dotyczy ogłoszenie o zamówieniu w BZP pod nr 620623 -N-2019 z dnia 08.11.2019r.
Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Podstawa prawna unieważnienia:
art. 93 ust. 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych – ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r., (Dz.U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą Zamawiajacy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 15.11.2019r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. W wyznaczonym terminie do zamawiającego wpłynęła jedna oferta na wykonanie zamówienia złożona przez Przedsiębiorstwo Usług Miejskich Sp. z o.o., Plac Św. Rocha 5, 86-170 Nowe. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację w/w zamówienia: wynosi 360 000,00zł brutto. Ceny jednostkowe zaproponowane w formularzu ofertowym przekraczają wartości średnio o 31% szacowanych cen jednostkowych (w odniesieniu do średniej ceny za ostatnie 12 miesięcy powiększone o wskaźnik CPI – 2,3%). Zamawiający nie może zwiększyć proponowanej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający obawia się również, ze będzie musiał zrezygnować z wykonania części usług w przypadku podpisania umowy.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
Burmistrz Nowego
Czesław Woliński