ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego

 

Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz.267 z późn. zm.) , i art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015r. poz.199 zm.)

zawiadamiam,

 

że w dniu 3 września 2015 r. na wniosek  ENEA Operator Rejon Dystrybucji Świecie ul. Wojska Polskiego 38A 86-100 Świecie zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Wniosek dotyczy ustalenia warunków dla lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie linii elektroenergetycznej kablowej nn 0,4 kV wraz z złączami kablowo pomiarowymi na dz.  nr  151/1 , 228 , 235/2 obręb Kozielec.   

Sprawa załatwiana jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r. poz.199 ze zm.).

Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu zagospodarowaniu przestrzennym „o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz postanowieniach i decyzji kończącej postępowanie strony zawiadamia się w drodze obwieszczenia, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości. Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będą lokalizowane inwestycje celu publicznego, zawiadamia się na piśmie.”

Organ informuje jednocześnie, że załatwienie sprawy powinno nastąpić nie później niż
w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. Do wskazanego terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.  

W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania powyższego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

Z aktami sprawy można zapoznawać się w siedzibie Urzędu Gminy w Nowem, Plac św. Rocha 5,

86- 170 Nowe, pokój nr 12,  w godzinach urzędowania : poniedziałek , środa , czwartek  700-1500,

wtorek 700- 1600 , piątek  700 - 1400

 

Obwieszczenie w powyższej sprawie zostało wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Nowem przy Placu św. Rocha 5 oraz zostało opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej.

Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będzie lokalizowana inwestycja celu publicznego zawiadomiono na piśmie wg. rozdzielnika znajdującego się w aktach sprawy.

 

                                                                                                           

                                                                                                     BURMISTRZ  NOWEGO

 

 

Otrzymują:

1. ENEA Operator Rejon Dystrybucji Świecie ul. Wojska Polskiego 38A 86-100 Świecie

2. Strony według rozdzielnika

3. a/a