
Osoby niesłyszące przy załatwianiu spraw w Urzędzie Gminy w Nowem mogą skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego.
Usługa tłumaczenia migowego przy załatwianiu spraw urzędowych jest bezpłatna. Mogą z niej skorzystać osoby uprawnione, tj. osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 i nr 171, poz. 1016 z późn. zm.). Co zrobić, żeby skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego? - zamiar skorzystania z tłumacza, należy wcześniej zgłosić do Urzędu Gminy. - zgłoszenia należy dokonać co najmniej na 3 dni przed wizytą w urzędzie. Jak dokonać zgłoszenia? - wypełnić formularz zgłoszeniowy i przesłać go mailem na adres: kryzys@gminanowe.pl lub faksem na nr: 523328466, - wysłać SMS z określeniem rodzaju załatwianej sprawy i sposobu komunikowania się na nr telefonu komórkowego 603161114, - telefonicznie za pośrednictwem osoby trzeciej, sprawnej komunikacyjnie na nr telefonu 523337210.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | G. Matusiak |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | G. Matusiak |
Data wprowadzenia: | 2012-04-04 08:43:28 |
Opublikował: | G. Matusiak |
Data publikacji: | 2012-04-04 08:43:51 |
Ostatnia zmiana: | 2012-04-04 08:46:12 |
Ilość wyświetleń: | 8668 |