GMINA NOWE

Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego z pominięciem ustawy  Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) – dalej Pzp. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 Pzp, przepisy ustawy stosuje się do zamówień klasycznych, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130.000,00 zł.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA- DOSTAWA

pn.

„REMONT PARTERU I PIWNICY PÓŁNOCNEJ CENTRUM KULTURY ZAMEK W NOWEM - wyposażenie”

Zamówienie realizowane jest w ramach operacji pn.: „REMONT PARTERU I PIWNICY PÓŁNOCNEJ CENTRUM KULTURY ZAMEK W NOWEM WRAZ Z WYPOSAŻENIEM W BUDYNKU ZAMKU ZLOKALIZOWANYM NA TERENIE DZIAŁKI GEODEZYJNEJ NR 672/1” współfinansowanej w ramach

Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. 

Nr postępowania: IKS.271.62.2020.EB (PP)

 

 

 

 

I.                     NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

 

GMINA NOWE

ul. PLAC ŚW. ROCHA 5, 86 – 170 NOWE

Tel.: 52 3337210

FAX: 52 3328466

NIP: 559-14-26-287

REGON: 092351038

Adres e-mail: SEKRETARIAT@GMINANOWE.PL; NOWE@GMINANOWE.PL

Godziny pracy:

- poniedziałku, środa, czwartek – 7.00 – 15.00;

- wtorek 7.00 – 16.00

- piątek 7.00 – 14.00

II.                    OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1.         Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:

1)         administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA NOWE;

2)         administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: agnieszka.stawicka@cbi24.pl

3)         Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, znak sprawy: IKS.271.62.2020.EB (PP), prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji.

4)         odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.

5)         Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6)         obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

7)         w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

8)         posiada Pani/Pan:

a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);

b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 

9)         nie przysługuje Pani/Panu:

a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

III.       TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

1.Postępowanie realizowane jest zgodnie z Zarządzeniem Nr 228/2021 Burmistrza Nowego z 8 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia wewnętrznych zasad udzielania zamówień publicznych na dostawy, roboty budowlane i usługi, których wartość jest mniejsza niż 130.000,00 zł.

2.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.

3.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

4.Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.

5.Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.

 

IV.        OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.                     Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem:

1)Projektor mocowany do sufitu za pomocą uchwytu (rozdzielczość minimalna 1280 x 800, złącza video: D-sub, HDMI) w komplecie z ekranem projekcyjnym (o minimalnych wymiarach powierzchni projekcyjnej 200 x 160 cm +/- 10cm) mocowanym na ścianie, rozwijany ręcznie - 1 sztuka.

2)Gablota stolikowa o wymiarach 100 cm (szer.) x 50 cm (gł.) x 70 (wys.) (każdy wymiar +/- 10 cm), wykonana z anodowanych profili aluminiowych w kolorze srebrny mat oraz ze szkła hartowanego bezpiecznego (min. 4 mm). Dostęp do wnętrza gabloty od frontu poprzez szyby przesuwane i zamykane na zamek patentowy. Wyposażona w dwupunktowe oświetlenie. Tył gabloty oszklony - 4 sztuki.

3)Gablota stojąca na cokole o wymiarach 100 cm (szer.) x 50 cm (gł.) x 190 cm(wys.) (każdy wymiar +/- 10 cm),  wykonana z anodowanych profili aluminiowych w kolorze srebrny mat oraz ze szkła hartowanego bezpiecznego (min. 4 mm). Wyposażona w 4 półki szklane (grubość min. 5 mm) z regulacją i oświetlenie górne dwupunktowe. Drzwi dwuskrzydłowe, zamykane na zamek. Tył gabloty oszklony - 6 sztuk.

 

2.                     Wspólny Słownik Zamówień CPV:

 438652100 – 1     projektory

39171000 -1 – witryny wystawowe

39133000 – 3 – zestawy wystawowe

 

            Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, częściowych oraz w postaci katalogów elektronicznych. Miejsce dostawy – Centrum Kultury zamek w Nowem.

V.         WIZJA LOKALNA

1.Zamawiający informuje, że złożenie oferty nie musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej lub sprawdzeniem dokumentów dotyczących zamówienia jakie znajdują się w dyspozycji Zamawiającego, a jakie będą udostępniane podmiotom zgłaszającym chęć udziału w postępowaniu.

2.W celu umówienia wizji lokalnej lub zapoznania się z dokumentacją znajdującą się na miejscu u Zamawiającego należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z wykonawcami.

VI.        PODWYKONAWSTWO

1.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).

2.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

3.Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

VII.      TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

1.Termin realizacji zamówienia w terminie między 15, a 23 lipca 2021 r., przy czym projektor musi być dotaczany i zamontowany  do 15 lipca 2021 r. Za termin realizacji zamówienia uznaje się podpisanie ostatecznego protokołu odbioru przedmiotu końcowego przedmiotu zamówienia.

VIII.     WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4)zdolności technicznej lub zawodowej

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

IX.                   PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA

1.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych poniżej:

2.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę:

1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:

a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,

b) handlu ludźmi, o którym mowa w art.189a Kodeksu karnego,

c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,

d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,

e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,

f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),

g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,

h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;

2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;

3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;

4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;

5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty niezależnie od siebie;

 

X.                     OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZANIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA (PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE)

1.                     DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ

1.1Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o  braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

1.2 Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

          Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.

          W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, należy załączyć do oferty.

XI.        INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA)

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.

2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1.1 SZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

XII.      SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ

1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się w formie pisemnej lub za pośrednictwem maila.

2.Ofertę wraz z wymaganymi w SZ dokumentami składa się pisemnie lub mailem.

3.Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

1)                     w zakresie proceduralnym:

EDYTA BRZOSKOWSKA , tel. 52 3337250; e-mail: fundusze@gminanowe.pl;

2)                     w zakresie merytorycznym:

ZBIGNIEW LORKOWSKI, tel. 52 3337214; e-mail:zburmistrza@gminanowe.pl

10. W korespondencji kierowanej do zamawiającego wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania - IKS.271.62.2020.EB (PP).

11. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SZ. Odpowiedzi na pytania i ewentualne zmiany do niniejszego zapytania będą publikowane na stronie http://bip.gminanowe.pl/ w zakładce poświęconej zamówieniom publicznych. Prosimy o bieżące śledzenie strony internetowej.

 

 

XIII.     OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW

1.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2.Treść oferty musi odpowiadać treści SZ.

3.Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:

1)Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale X SZ;

2)dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

4.Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.

5.Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.

6.Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.

7.Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym dokumencie, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.

8.Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę.

9.Wykonawca po upływie terminu składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.

10.Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

11.Oferty składane wspólnie:

a)Wykonawcy składający wspólnie ofertę ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy;

b) Do oferty wspólnej wykonawcy dołączają pełnomocnictwo;

c) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje i korespondencje;

d)Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:

          dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna we własnym imieniu;

          dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną;

            przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum.

XIV.      SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY

1.Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SZ.

2.Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SZ.

3.Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

4.Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.

6.Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.

7.Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020 r. poz. 106), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć . W ofercie, o której mowa w ust. 1, wykonawca ma obowiązek:

1)poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;

2)wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;

3)wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;

4)wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

XV.       WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

1.         Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

XVI.      TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

1.Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

XVII.    SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1.Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za do dnia 15 czerwca 2021 r. do godziny 09:30.

2.Ofertę należy złożyć do siedziby zamawiającego – Urząd Gminy Nowe, Plac Św. Rocha 5, 86 – 170 NOWE lub na adres mailowy fundusze@gminanowe.pl. Decyduje data wpływu do siedziby zamawiającego.

3.Otwarcie ofert następ w dniu  15 czerwca 2021 r. o godzinie 12:00.

XIX. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1)                     Cena (C) – waga kryterium 100 %;

2.                     Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1)                     Cena (C) – waga 100 %

cena najniższa brutto*

C = ------------------------------------------------   x 100 pkt

cena oferty ocenianej brutto

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a)Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

b)Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

3.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

XX.INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY BYĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

1.W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

2.Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

 

XXI.WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

1.Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

XXI.INFORMACJE O TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ORAZ MOŻLIWOŚCI JEJ ZMIANY

2.Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SZ.

3.Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.

4.Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

XXII.WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO SWZ

Załącznik nr 1  Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu.

Załącznik nr 2   Formularz Ofertowy.

Załącznik nr 3   Wzór umowy.