tel. 523337250 lub 523337210, e-mail:
2. Przedmiot zamówienia: Obsługa geodezyjna Gminy Nowe w 2020 roku.
KOD CPV – 71354000-4 – Usługi sporządzania map
71355000-1 – Usługi pomiarowe
71510000-6 – Usługi badania terenu
71354300-7 – Usługi badań kontrolnych
3. Zakres prac wraz z przewidywana ilością usług w ciągu roku:
1) Podział nieruchomości:
a) do 3 działek- z jednej nieruchomości (KW)- za jedną działkę (szacunkowo 5 zleceń),
b) za każdą następną wydzieloną działkę (szacunkowo 5 zleceń),
w terminie 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia; zakończenie: przekazanie mapy z projektem podziału nieruchomości i wykazem zmian gruntowych oraz protokołu z czynności przyjęcia granic nieruchomości.
* UWAGA: Przykład: Ustalając wynagrodzenie za zlecenie podziału 1 działki na 10 nowych należy przyjąć wynagrodzenie za 3 działki z punktu a) oraz za 7 działek z punktu b).
2) Wznowienie/ okazanie znaków granicznych:
a) za pierwszy punkt (szacunkowo 2 zlecenia),
b) za każdy następny punkt (szacunkowo 4 zlecenia),
w terminie 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia; zakończenie: okazanie punktów w terenie.
* UWAGA: Przykład: Ustalając wynagrodzenie za zlecenie wznowienia/ okazania znaków granicznych na 10 punktów należy przyjąć wynagrodzenie za pierwszy punkt z punktu a) oraz za 9 następnych punktów z punktu b).
W cenie podziału nieruchomości należy uwzględnić koszt ustalenia istniejących punktów granicznych.
3)Rozgraniczenie nieruchomości:
a) za pierwszy punkt (szacunkowo 2 zlecenia),
b) za każdy następny punkt (szacunkowo 4 zlecenia),
w terminie 35 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia; zakończenie: przekazanie kserokopii protokołu i szkicu granicznego przyjętego do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno- Kartograficznej.
* UWAGA: Przykład: Ustalając wysokość wynagrodzenia za zlecenie rozgraniczenia nieruchomości na 10 punktów należy przyjąć wynagrodzenie za pierwszy punkt z punktu a) oraz za 9 następnych punktów z punktu b).
4) Wykonanie oceny prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic w postępowaniu rozgraniczeniowym:
a) za 1 postępowanie rozgraniczeniowe (szacunkowo 4 zlecenia),
w terminie 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia.
5) Aktualizacja danych ewidencji gruntów:
a) za działkę (szacunkowo 3 zlecenia),
w terminie 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia.
6) Badanie Ksiąg Wieczystych w celu sprostowania wpisów w dziale I wraz z wyciągiem
z wykazu zmian gruntowych:
a) za działkę (szacunkowo 3 zlecenia),
w terminie 30 dni kalendarzowych od otrzymania zlecenia.
7) Badanie Ksiąg Wieczystych wraz z dokumentami do zasiedzenia:
a) za Księgę Wieczystą (szacunkowo3 zlecenia),
w terminie 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia.
8) Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej budynku
a) za obiekt (szacunkowo 1 zlecenie),
w terminie 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia.
9) Sporządzenie mapy do celów projektowych w 2 egzemplarzach w formie papierowej potwierdzonej przez Starostwo Powiatowe w Świeciu i na nośniku elektronicznym /plik dwg/
a) do 1 ha (szacunkowo 3 zlecenia),
b) za każdy następny hektar (szacunkowo 3 zlecenia),
w terminie 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia.
* UWAGA: Przykład: Ustalając wysokość wynagrodzenia za zlecenie sporządzenia mapy do celów projektowych o powierzchni 3 ha należy przyjąć wynagrodzenie za 1 ha z punktu a) oraz za 2ha z punktu b).
Uwaga ! Ilość prac geodezyjnych określonych w formularzu ofertowym jest ilością szacunkową i jako taka nie będzie mogła stanowić podstawy do wnoszenia przez wybranego Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości zleceń faktycznie dokonanych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy. Przedstawione ilości usług podano w celu weryfikacji i porównania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zleconych prac.
3. Warunki udziału w postępowaniu i sposób potwierdzania ich spełniania.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie odpowiedniej:
1) wiedzy i doświadczenia
Wykonawca musi wykazać się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 1 usługi obejmującej swym zakresem zadania tożsame z przedmiotem zamówienia wykonywane na rzecz jednostek samorządu terytorialnego, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00zł brutto.
Ocena spełnienia tego warunku w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie załącznika nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego (Wykaz usług) i dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego te usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli Wykonawca z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach dołączonych do oferty.
4. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający umieści na stronie www.bip.gminanowe.pl. Prosimy zatem o bieżące śledzenie ww. strony internetowej.
5. Odrzucenie oferty
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
2) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
4) oferty, które wpłyną po terminie nie zostaną wzięte pod uwagę,
5) jeżeli przedstawione wraz z ofertą dokumenty nie będą potwierdzały spełnienia warunku, oferta zostanie odrzucona.
6. Unieważnienie postępowania.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania
przyczyny, w szczególności gdy wartość najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką
przeznaczono na realizację zamówienia.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty, odstąpienia od wyboru oferty lub zakończenia przed terminem postępowania bez podawania przyczyny.
7. Miejsce, termin i sposób składania ofert
1) ofertę należy złożyć w formie pisemnej (na załączonym formularzu) do dnia 15 stycznia 2020r. do godziny 10:00, w Sekretariacie Urzędu Gminy Nowe pok. nr 26.
2) składając ofertę prosimy ją zaadresować ( Urząd Gminy w Nowem, Plac Św. Rocha 5, 86-170 Nowe) i opatrzyć informacją:
Obsługa geodezyjna Urzędu Gminy w Nowem w 2020 roku.
Nie otwierać przed 15.01.2020r., przed godziną 10:00.
|
3) cena jednostkowa określona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym została określona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianie.
4) ofertę należy sporządzić zgodnie z Załącznikiem 1 do zapytania – Wzór oferty.
5) W przypadku składania oferty przez przedstawiciela, do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo.
7. Sposób oceny ofert i wybór najkorzystniejszej oferty.
1) kryterium decydującym o wyborze oferty jest:
- cena (100%) ,
Wykonawca w kryterium cena może uzyskać maksymalnie 100 punktów,
2) za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (100 pkt).
3) sposób obliczania punktów w kryterium cena - według wzór:
najniższa cena z rozpatrywanych ofert
niepodlegających odrzuceniu
Ilość punktów = ----------------------------------------------------- x 100
cena badanej oferty
4) w sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, ze dwie lub więcej ofert przedstawią taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Cena w ofertach dodatkowych nie może być wyższa niż cena w ofercie podstawowej.
5) w toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego.
6) Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
8. Umowa i termin realizacji zamówienia
1) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie 7 dni od dnia przesłania informacji
o wyborze oferty najkorzystniejszej.
2) termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2020r.
9. Obowiązek informacyjny – RODO - dotyczący przetwarzania danych osobowych w związku z udzielaniem zamówień publicznych na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) – dalej zwanej „ustawą Pzp”
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1 ze zm.), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nowe z siedzibą mieszczącą się pod adresem: Plac Św. Rocha 5, 86-170 Nowe, tel. 523337210 – reprezentowany przez Burmistrza Nowego, zwanego dalej „Administratorem” lub „Zamawiającym”.
1. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.
2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, opisanego w art. 2 pkt 7a) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 poz. 1986 ze zm. – zwaną dalej „Pzp”), „Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Nowe”, zwanego dalej „zamówieniem”.
3. Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy Pzp, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.
Zgodnie z treścią art. 8a ust. 2 -4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 1986), informujemy iż:
- w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
- skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Wzór umowy
3. Wykaz wykonanych usług.
4. Oświadczenie Wykonawcy
Burmistrz Nowego
Czesław Woliński
Nowe, dnia 08 stycznia 2020r.
Nasz znak: IKS.271.155.2019.MC
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia
Dotyczy: zapytania ofertowego „Obsługa geodezyjna Gminy Nowe w 2020 roku.”
INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie www.bip.gminanowe.pl w dniu 07.01.2020r.
Zamawiający informuje, że:
1. Dodaje w punkcie 3 ust.1) UWAGĘ: Przykład dla lit.b) w związku z ustaleniem wynagrodzenia:
1) Podział nieruchomości:
a) do 3 działek- z jednej nieruchomości (KW)- za jedną działkę (szacunkowo 5 zleceń),
b) za każdą następną wydzieloną działkę (szacunkowo 5 zleceń),
w terminie 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia; zakończenie: przekazanie mapy z projektem podziału nieruchomości i wykazem zmian gruntowych oraz protokołu z czynności przyjęcia granic nieruchomości.
*UWAGA: Przykład dla lit.a): Ustalając wynagrodzenie za zlecenie podziału 1 działki na 10 nowych należy przyjąć wynagrodzenie za 3 działki z punktu a) oraz za 7 działek z punktu b).
**UWAGA: Przykład dla lit.b): W cenie podziału nieruchomości należy uwzględnić koszt wznowienia/ ustalenie istniejących punktów granicznych.
2. Zmianie ulega załącznik nr 3 wzór umowy.
Burmistrz Nowego
Czesław Woliński