REJESTR INSTYTUCJI KULTURY GMINY NOWE 1/ otwarty dostęp do zawartości rejestru, 2/ wydanie odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej. Odpis z rejestru instytucji kultury może być pełny lub skrócony . Odpis pełny zawiera treść wszystkich wpisów dokonanych w księdze rejestrowej Odpis skrócony zawiera treść aktualnych wpisów dokonanych w rejestrze. Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku , na adres wskazany we wniosku lub przekazuje się osobiści wnioskodawcy albo osobie upoważnionej , za pisemnym potwierdzeniem odbioru . Odpis może być przesłany również w postaci dokumentu elektronicznego . Osobą odpowiedzialną za prowadzenie rejestru , księgi rejestrowej , oraz akt rejestrowych jest Główna księgowa Urzędu Gminy w Nowem Jolanta Madziąg / pokój nr. 22 /. Wniosek o odpis składa się w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Nowem pokój nr 5. Podstawa Prawna : Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępnienia rejestru instytucji kultury . ( Dz. U , poz. 189 z 2012 r.