ZARZĄDZENIE Nr 114/2009

Burmistrza Nowego

z dnia 23 listopada 2009 r.

 

w sprawie powołania zespołu kwalifikacyjnego zwanego „Komisją” do przeprowadzenia naboru kandydata na wolne stanowisko urzędnicze.

 

            Na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223 poz. 1458) oraz art. 30 ust. 1 ustawy z 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.[1]) zarządzam, co następuje:

 

      § 1. Powołuje komisję do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy w Nowem, w Referacie Organizacyjnym i Zarządzania Kryzysowego tj.
Referent prawno- administracyjny w składzie:

 

1. Grzegorz Matusiak - Przewodniczący Komisji

2. Joanna Szaga                  - Członek Komisji

3. Karolina Tórz        - Członek Komisji

 

     § 2. Zadaniem komisji jest przeprowadzenie całej procedury naboru i wyłonienie kandydata
o najwyższych kwalifikacjach spośród ubiegających się o zatrudnienie. Komisja przedstawia wynik naboru Burmistrzowi i sporządza protokół z przeprowadzonego naboru.

 

      § 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

                                                                                                                     Burmistrz

                                                                                                             Stanisław Butyński

 

 

[1] Zmiany do wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2002 r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz. 1806, z 2003 r. Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568, z 2004 r. Nr 102 poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172 poz. 1441, Nr 175 poz. 1457, z 2006 r. Nr 17 poz. 128, Nr 181 poz. 1337 , z 2007 r. Nr 48 poz. 327, Nr 138 poz. 974, Nr 173 poz. 1218, z 2008 r. Nr 180 poz. 1111, Nr 223 poz. 1458, z 2009 r. Nr 52 poz.420