Zarządzenie Nr 53/2008 Burmistrza Gminy Nowe z dnia 25 czerwca 2008 roku w sprawie: rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na wykonywanie zadań publicznych związanych z realizacją zadań Gminy Nowe w zakresie upowszechniania aktywnego wypoczynku dla dzieci i młodzieży na terenie miasta i Gminy Nowe w 2008 r. przez organizacje prowadzące działalność pożytku publicznego. Na podstawie art. 11 ust.2, art.15 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96,poz.873 z późn. zm[1].) oraz uchwały oraz uchwały nr XIV/73/2007 Rady Miejskiej w Nowem z dnia 27 listopada 2007 roku w sprawie: uchwalenia na 2008 rok programu współpracy Gminy Nowe z organizacjami pozarządowymi oraz osobami prawnymi i jednostkami organizacyjnymi działającymi na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej do innych Kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego i stowarzyszeniami jednostek samorządu terytorialnego zarządzam, co następuje: § 1. W związku z ogłoszeniem otwartego konkursu na wykonanie zadań publicznych przez gminę Nowe w zakresie upowszechniania aktywnego wypoczynku dla dzieci i młodzieży na terenie miasta iGminy Nowe w 2008 r. wpłynęły oferty wyszczególnione w Załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia. § 2. Dokonuję wyboru ofert wyszczególnionych w Załączniku nr 2, które otrzymają dofinansowanie wykonywanych zadań z budżetu gminy. § 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi gminy Nowe. § 4. Zarządzenie wchodzi z dniem podjęcia. Burmistrz Stanisław Butyński [1] Zmiany do wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U z 2004 Nr 64, poz. 593, Nr 116, poz. 1203, Nr 210, poz. 2135, z 2005r. Nr 155, poz. 1298, Nr 169, Nr 169, poz. 1420, Nr 175, poz. 1462, Nr 249, poz. 2104, z 2006r. Nr 94, poz. 651. UZASADNIENIE w sprawie: rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na wykonywanie zadań publicznych związanych z realizacją zadań Gminy Nowe w zakresie organizacja wypoczynku letniego dla dzieci w 2008 r. przez organizacje prowadzące działalność pożytku publicznego. Burmistrz Gminy Nowe dnia 12 maja 2008r. ogłosił konkurs ofert na wykonywanie zadań publicznych związanych z realizacją zadań Gminy Nowe w zakresie „Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci w 2008 r.” przez organizacje prowadzące działalność pożytku publicznego. 1. W konkursie ofertę złożył podmiot: Polski Komitet Pomocy społecznej Zarząd Miejsko-Gminny z siedziba Plac Św. Rocha 5, 86-170 Nowe, oferując wykonanie zadania w zakresie ” NAL - OSINY 2008 – letni wypoczynek dla dzieci z rodzin ubogich i zagrożonych społeczną marginalizacją z terenu Gminy Nowe” w okresie od 30.06.2008r. do 21.08.2007r.. Całkowity koszt zadania wyniósł 9.997,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt siedem złotych 00/100) natomiast wnioskowana kwota to: 5.887,00 zł (słownie: pięć tysięcy osiemset osiemdziesiąt siedem złotych 00/100) Organ (Urząd Gminy Nowe) dokonał analizy ofert pod kątem spełnienia wymagań zawartych w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96,poz.873 z późn. zm.) i warunkach ogłoszenia o w/w konkursie. W ocenie organu oferta spełnia n/w wymagania gdyż zawiera: 1) statut podmiotu, 2) aktualny wypis z rejestru sądowego (z ostatnich 3 miesięcy); w przypadku kościelnych osób prawnych – dekret powołujący kościelną osobę prawną, w przypadku wniosku składanego przez oddział terenowy nie posiadający osobowości prawnej - aktualne pełnomocnictwo zarządu głównego do składania wniosku o dotacje na realizacje zadania, podpisywania umów w tym zakresie, dysponowania uzyskanymi funduszami i dokonywania rozliczeń z tych funduszy 3) dokument upoważniający daną osobę lub osoby do reprezentowania podmiotu dotyczy podmiotów, które w dokumencie stanowiącym o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych do reprezentowania podmiotu, 4)zaświadczenie z banku lub kserokopia wyciągu rachunku bankowego, informująca o aktualnym numerze konta bankowego podmiotu, 5)oświadczenie, iż podmiot nie został wykluczony z prawa do ubiegania się o przyznanie dotacji ze środków Gminy Nowe w ciągu ostatnich trzech lat, 6)oświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku do Kuratorium Oświaty właściwego dla miejsca realizacji w przypadku realizacji form wypoczynku wynikających 7)sprawozdania finansowego i merytorycznego z działalności podmiotu za ubiegły rok lub w przypadku dotychczasowej krótszej działalności, za okres tej działalności, 8)rekomendacje udzielone organizacji przez inne podmioty ( w szczególności przez PCPR, MGOPS, szkoły itp. ) Zakres złożonej oferty wchodzi w zakres statutowej działalności stowarzyszenia, ponadto stowarzyszenie posiada doświadczenie w w/w wykonywanych przedsięwzięć. Przedstawiony kosztorys zadania jest wiarygodny gdyż zadanie zostało realnie skalkulowane pod względem finansowym. Wobec powyższego została przyznana kwota dotacji na wykonanie zadania w wysokości: 5.887,00 zł (słownie: pięć tysięcy osiemset osiemdziesiąt siedem złotych 00/100)
z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r.
w sprawie warunków, jakie muszą spełnić organizatorzy wypoczynku dzieci
i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania, dla realizacji zadań ujętych w rozdziale I, ust. 2 pkt 1, 2, 3.
2. W konkursie ofertę złożył podmiot: ZESPÓŁ CARITAS Parafii św. Mateusza ul. Krótka 7
86 – 170 Nowe, oferując wykonanie zadania w zakresie „Historia naszej planety, tajniki życia wielkich gadów” – letni wypoczynek dla dzieci z rodzin ubogich i zagrożonych społeczną marginalizacją z terenu Gminy Nowe” w okresie od 01 lipca 2008r. do 31 sierpnia 2008r.. Całkowity koszt zadania wyniósł 2.434,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta trzydzieści cztery złote 00/100) natomiast wnioskowana kwota to: 2.210,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście dziesięć złotych 00/100)
Organ (Urząd Gminy Nowe) dokonał analizy ofert pod kątem spełnienia wymagań zawartych w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96,poz.873 z późn. zm.) i warunkach ogłoszenia o w/w konkursie. W ocenie organu oferta spełnia n/w wymagania gdyż zawiera:
1) statut podmiotu,
2) aktualny wypis z rejestru sądowego (z ostatnich 3 miesięcy); w przypadku kościelnych osób prawnych – dekret powołujący kościelną osobę prawną,
w przypadku wniosku składanego przez oddział terenowy nie posiadający
osobowości prawnej - aktualne pełnomocnictwo zarządu głównego do składania
wniosku o dotacje na realizacje zadania,
podpisywania umów w tym zakresie, dysponowania uzyskanymi funduszami
i dokonywania rozliczeń z tych funduszy
3) dokument upoważniający daną osobę lub osoby do reprezentowania podmiotu
dotyczy podmiotów, które w dokumencie stanowiącym o podstawie
działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych do
reprezentowania podmiotu,
4)zaświadczenie z banku lub kserokopia wyciągu rachunku bankowego, informująca o
aktualnym numerze konta bankowego podmiotu,
5)oświadczenie, iż podmiot nie został wykluczony z prawa do ubiegania się
o przyznanie dotacji ze środków Gminy Nowe w ciągu ostatnich trzech lat,
6)oświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku do Kuratorium Oświaty właściwego dla
miejsca realizacji w przypadku realizacji form wypoczynku wynikających
z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r.
w sprawie warunków, jakie muszą spełnić organizatorzy wypoczynku dzieci
i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania, dla realizacji zadań ujętych w rozdziale I, ust. 2 pkt 1, 2, 3.
7)sprawozdania finansowego i merytorycznego z działalności podmiotu za ubiegły rok
lub w przypadku dotychczasowej krótszej działalności, za okres tej działalności,
8)rekomendacje udzielone organizacji przez inne podmioty ( w szczególności przez
PCPR, MGOPS, szkoły itp. )
Zakres złożonej oferty wchodzi w zakres statutowej działalności stowarzyszenia, ponadto stowarzyszenie posiada doświadczenie w w/w wykonywanych przedsięwzięć. Przedstawiony kosztorys zadania jest wiarygodny gdyż zadanie zostało realnie skalkulowane pod względem finansowym.
Wobec powyższego została przyznana kwota dotacji na wykonanie zadania w wysokości: 2.210,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście dziesięć złotych 00/100)
Stanisław Butyński
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Burmistrz - St. Butyński |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | G. Matusiak |
Data wprowadzenia: | 2008-07-09 10:44:16 |
Opublikował: | G. Matusiak |
Data publikacji: | 2008-07-09 10:45:01 |
Ostatnia zmiana: | 2008-07-09 10:53:19 |
Ilość wyświetleń: | 3849 |