ZB. 523.1.2018.ZL                                                                 Nowe 02.12.2018

 

Sprawozdanie z przebiegu i wyników konsultacji projektu  Programu współpracy gminy Nowe w 2019 r. z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.

1.     Konsultacje prowadzone były w oparciu o przepisy ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2018r., poz. 450 z późniejszymi zmianami) oraz postanowienia uchwały nr IV/20/2010  Rady Miejskiej w Nowem  z dnia 29 grudnia  2010 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania projektów prawa miejscowego.

2.     Ogłoszenie Burmistrza Nowego o konsultacjach projektu Programu zamieszczono w dniu  października 16 października 2018   roku  na stronach internetowych www.gminanowe.pl, BIP Nowe oraz tablicy ogłoszeń w budynku Gminy Nowe.   Projekt programu współpracy zamieszczony został także na stronie internetowej Urzędu Gminy Nowe w zakładce „Organizacje Pozarządowe” oraz BIP Nowe zakładka „Współpraca z organizacjami pozarządowymi.”  oraz Biurze Obsługi Klienta.

3.     Konsultacje odbywały się w dniach od 23 października 2018 roku do 2 listopada 2018 roku w następującej postaci: otwartego spotkania konsultacyjnego w dniu 23 października 2018 roku, korespondencyjnie poinformowano organizacje o możliwości składania opinii do projektu, opublikowano Projekt na stronach internetowych www.gminanowe.pl i BIP Nowe.

4.     W czasie trwania konsultacji nie wniesiono uwag do przedstawionego projektu Programu.

Zbigniew Lorkowski

Zastępca Burmistrza Nowego