Sprawozdanie z przebiegu i wyników konsultacji projektu Programu współpracy gminy Nowe w 2019 r. z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
1.Konsultacje prowadzone były w oparciu o przepisy ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2018r., poz. 450 z późniejszymi zmianami) oraz postanowienia uchwały nr IV/20/2010Rady Miejskiej w Nowemz dnia 29 grudnia2010 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania projektów prawa miejscowego.
2.Ogłoszenie Burmistrza Nowego o konsultacjach projektu Programu zamieszczono w dniupaździernika 16 października 2018 rokuna stronach internetowych www.gminanowe.pl, BIP Nowe oraz tablicy ogłoszeń w budynku Gminy Nowe.Projekt programu współpracy zamieszczony został także na stronie internetowej Urzędu Gminy Nowe w zakładce „Organizacje Pozarządowe” oraz BIP Nowe zakładka „Współpraca z organizacjami pozarządowymi.”oraz Biurze Obsługi Klienta.
3.Konsultacje odbywały się w dniach od 23 października 2018 roku do 2 listopada 2018 roku w następującej postaci: otwartego spotkania konsultacyjnego w dniu 23 października 2018 roku, korespondencyjnie poinformowano organizacje o możliwości składania opinii do projektu, opublikowano Projekt na stronach internetowych www.gminanowe.pl i BIP Nowe.
4.W czasie trwania konsultacji nie wniesiono uwag do przedstawionego projektu Programu.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.