ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego

 

Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. Nr 98 z 2000 r., poz. 1071 z późn. zm.) i art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012r. poz.647 ze zm.)

 

zawiadamiam,

 

że w dniu 3 kwietnia 2013 r. na wniosek ENEA Operator sp. z o.o.  Rejon Dystrybucji Świecie , ul. Wojska Polskiego 38A  86-105 Świecie zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Wniosek dotyczy ustalenia warunków dla lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie stacji transformatorowej słupowej oraz  linii napowietrznej kablowej SN 15 kV i przebudowa linii napowietrznej nn 0,4 kV na dz.nr 203, 206,207, 188,149,148, 147,132, 136,140,131,142,137,134,135,obrębie Mały Komorsk gm. Nowe. Trasę budowy stacji transformatorowej słupowej oraz  linii napowietrznej kablowej SN 15 kV i przebudowę linii napowietrznej nn 0,4 kV przedstawiono na załącznikach graficznych.

Sprawa załatwiana jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r.
o planowaniu zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012r. poz.647 ze zm.).

 Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu zagospodarowaniu przestrzennym „o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz postanowieniach i decyzji kończącej postępowanie strony zawiadamia się w drodze zawiadomienia , a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości. Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będą lokalizowane inwestycje celu publicznego, zawiadamia się na piśmie.”

Organ informuje jednocześnie, że załatwienie sprawy powinno nastąpić nie później niż
w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. Do wskazanego terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.  

W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania powyższego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

Z aktami sprawy można zapoznawać się w siedzibie Urzędu Gminy w Nowem, Plac św. Rocha 5,

86- 170 Nowe, pokój nr 12,  w godzinach urzędowania : poniedziałek , środa , czwartek  700-1500,

wtorek 700- 1600 , piątek  700 - 1400

 

Zawiadomienie w powyższej sprawie zostało wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Nowem przy Placu św. Rocha 5 oraz zostało opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej.

Inwestora oraz właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości, na których będzie lokalizowana inwestycja celu publicznego zawiadomiono na piśmie wg. rozdzielnika znajdującego się w aktach sprawy.

 

 

 

 

                                                                                                    BURMISTRZ NOWEGO

                                                                                                     CZESŁAW WOLIŃSKI