z dnia 23 sierpnia 2012 r.
w sprawie powołania komisji w celu przejęcia majątku i dokumentacji likwidowanej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rychławie
Na podstawie art. 30 ust. 1 i 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm.) ) oraz Uchwały Nr XX/135/12 Rady Miejskiej w Nowem z dnia 24.04.2012 r. w sprawie likwidacji Szkoły podstawowej im. Jana Pawła II w Rychławie zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję komisję w celu przejęcia majątku (ruchomego i nieruchomego) likwidowanej szkoły, w składzie:
– Zbigniew Lorkowski- przewodniczący komisji,
– Jolanta Madziąg- członek komisji,
– Urszula Kempińska Czerwińska- członek komisji.
§ 2. Powołuję komisję w celu przejęcia dokumentacji (oprócz dokumentacji nauczania) likwidowanej szkoły, w składzie:
– Zbigniew Lorkowski- przewodniczący komisji,
– Marek Tomczak- członek komisji,
– Karolina Gutowska- czlonek komisji.
§ 3. Komisja powołana do przejęcia majątku likwidowanej szkoły rozpocznie prace od 27.08.2012 r.
§ 4. Komisja powołana do przejęcia dokumentacji likwidowanej szkoły rozpocznie prace od 28.08.2012 r.
§ 5. Przejecie majątku i dokumentacji nastąpi na podstawie protokołów zdawczo odbiorczych do 31.08.2012 r.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.