Nowe, dnia 27 marca 2020r.
Nasz znak: IKS.271.55.2020.MP(PP)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Urząd Gminy w Nowem, zwraca się z zapytaniem ofertowym na wykonanie zamówienia publicznego pn: „Wykonanie oznakowania poziomego na drogach będących w zarządzie Gminy Nowe”.
W niniejszym postępowaniu, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych – ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jedn.: Dz. U. z 2019r. poz. 1843, nazywana dalej ustawą pzp lub PZP). Podstawę wyłączenia stosowania ustawy stanowi jej art. 4 pkt 8.
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Nowe, Plac Św. Rocha 5, 86 – 170 Nowe,
tel. 052 33 37 210, fax. 052 33 28 466.
W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi: Magdalena Podgórska,
tel. 52 33 37 250, e-mail: fundusze@gminanowe.pl.
2. Przedmiot zamówienia
1) przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi oznakowania poziomowego cienkowarstwowego na drogach będących w zarządzenie Gminy Nowe polegającej na wykonaniu oznakowania poziomego:
a) w ilości nie większej niż 350,00 m2, w tym odnowienie i wymalowanie znaków typu: P-10 (przejście dla pieszych), P-12 (linia bezwzględnego zatrzymania się- stop), P-13 (linia warunkowego zatrzymania złożona z trójkątów), P-18 (stanowisko postojowe), a także innych znaków wskazanych przez Zamawiającego,
b) w ilości nie większej niż 7 sztuk, to jest odnowienie znaków typu P-24 (miejsce dla pojazdu osoby niepełnosprawnej) wraz ze znakiem typu P-18 lub P-20 oraz odnowieniem powierzchni tego miejsca w kolorze niebieskim;
2) przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233221-4 Malowanie nawierzchni, 45233270-2 Malowanie nawierzchni parkingów;
3) opis przedmiotu zamówienia:
a) zakres usługi:
- prace pomiarowe, roboty przygotowawcze i oznakowanie robót,
- przygotowanie i dostarczenie materiałów,
- oczyszczenie podłoża, przedoznakowanie,
- naniesienie powłoki znaków na nawierzchnie drogi (odnowienie znaków),
- ochrona świeżo malowanych znaków przed zniszczeniem przez pojazdy w czasie prowadzenia robót,
- zachowanie zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego przy wykonywaniu prac na jezdni i poboczu,
b) wykonane oznakowanie poziome musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu;
4) szacowana ilość oznakowania poziomego do wykonania w okresie obowiązywania umowy:
a) nie więcej niż 350,00 m2 (m.in. znaki P-10, P-12, P-13, P-18),
b) nie więcej niż 7 sztuk (miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych).
3. Warunki udziału w postępowaniu i sposób potwierdzania ich spełniania
1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednią wiedzą i doświadczeniem. Wykonawca winien wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum 1 usługi obejmującej swym zakresem zadania tożsame z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto.
W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić wykaz usług i dowody określające, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego te usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Wyżej wymieniony wykaz stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Jeżeli Wykonawca z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – Oświadczenie Wykonawcy.
4. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający umieści na stronie www.bip.gminanowe.pl. Prosimy zatem o bieżące śledzenie w/w strony internetowej.
5. Odrzucenie oferty
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
2) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
4) Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu;
5) Wykonawca nie dostarczył wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udział w postępowaniu.
6. Unieważnienie postępowania
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny, w szczególności gdy wartość najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką przeznaczono na realizację zamówienia.
7. Sposób przygotowania oferty
1) każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
2) ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny na komputerze, maszynie do pisania lub pismem odręcznym;
3) do wypełnionego formularza ofertowego należy dołączyć wypełniony wykaz usług. W przypadku składania oferty przez przedstawiciela Wykonawcy, do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem;
4) cena ofertowa musi uwzględniać maksymalny koszt realizacji zadania;
5) cena oferty podana w formularzu ofertowym musi być wyrażona w złotych polskich;
6) cena winna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (tj. z dokładnością do 1 grosza), przy czym Zamawiający przypomina, że obowiązujące matematyczne zasady zaokrąglania są następujące:
a) w sytuacji, kiedy na trzecim miejscu po przecinku jest cyfra „5” lub wyższa, wówczas wartość ulega zaokrągleniu „w górę” (to znaczy, że: np. wartość 0,155 musi zostać zaokrąglona do 0,16),
b) w sytuacji, kiedy na trzecim miejscu po przecinku jest cyfra „4” lub niższa, wówczas wartość ulega zaokrągleniu „w dół” (to znaczy, że: np. wartość 0,154 musi zostać zaokrąglona do 0,15); Wykonawcy przy dokonywaniu wszelkich obliczeń muszą przestrzegać powyższych zasad zaokrąglania. W razie pomyłki w tym zakresie Zamawiający dokona poprawek zgodnie z wyżej przedstawionymi zasadami,
7) Wykonawca oblicza wynagrodzenie za malowanie oznakowania poziomego jako iloczyn cen jednostkowych za malowanie 1 metra kwadratowego oznakowania poziomego i powierzchni wykonanego oznakowania poziomego i/lub jako iloczyn ceny jednostkowej za pomalowanie 1 miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych i ilości pomalowanych miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych.
8. Miejsce, termin i sposób składania ofert
1) ofertę należy złożyć w formie pisemnej (na załączonym formularzu) do dnia 3 kwietnia 2020r. do godziny 10:00 w Sekretariacie Urzędu Gminy Nowe pok. nr 26 Plac Św. Rocha 5 86-170 Nowe (w związku z ograniczeniem funkcjonowania Urzędu Gminy w Nowem w celu złożenia oferty prosimy o wcześniejszy kontakt pod numerem telefonu: 52 33 37 210 lub 52 33 37 250);
2) składając ofertę pisemnie prosimy ją zaadresować na adres Zamawiającego i opatrzyć informacją: Oferta na zadanie pn.: „Wykonanie oznakowania poziomego na drogach będących w zarządzie Gminy Nowe”.
9. Sposób oceny ofert i wybór najkorzystniejszej oferty
1) kryterium decydującym o wyborze oferty jest cena (100%);
2) za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów;
3) sposób obliczania kryterium - według wzoru:
najniższa cena z rozpatrywanych ofert
Ilość punktów = ----------------------------------------------------- x 100%
cena badanej oferty
4) Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów
10. Umowa i termin realizacji zamówienia
1) Wykonawca który złoży najkorzystniejszą ofertę będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie do 7 dni od dnia przesłania informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej;
2) termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15.05.2020r.
11. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY dotyczący przetwarzania danych osobowych w związku z udzielaniem zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.)
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nowe z siedzibą mieszczącą się pod adresem: Plac Św. Rocha 5 86-170 Nowe tel. 52 33 37 210.– reprezentowany przez ……………………………, zwanego dalej „Administratorem”.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.
3) pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO, zwanego dalej „zamówieniem”.
4) pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – jako niezbędne do wykonania umowy, której jest Pani/Pan stroną lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.
Burmistrz Nowego
Czesław Woliński
Nowe, dnia 30 marca 2020r.
Nasz znak: IKS.271.55.2020.MP(PP)
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia
Dotyczy: zapytania ofertowego pn: „Wykonanie oznakowania poziomego na drogach będących w zarządzie Gminy Nowe”
INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone na stronie www.bip.gminanowe.pl w dniu 27.03.2020r.
Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany treści zapytania ofertowego w zakresie załącznika nr 3 do zapytania ofertowego (wzór umowy).
Zmiana treści załącznika nr 3 do zapytania ofertowego w następującym miejscu:
1. § 2 Termin realizacji zamówienia
1) Dotychczasowa treść załącznika przed zmianą:
Strony ustalają, że termin realizacji przedmiotu umowy ustalono od dnia podpisania niniejszej umowy do dnia 29.05.2020r.
2) Treść załącznika po zmianie:
Strony ustalają, że termin realizacji przedmiotu umowy ustalono od dnia podpisania niniejszej umowy do dnia 15.05.2020r.
Burmistrz Nowego
Czesław Woliński